The Lady Killer
Retssagen mod Garret for mordet på Maya indledes, og Rosewood rammes af en mediestorm. Emily skændes med sine venner omkring Paige og ved ikke, hvor hun skal finde ro, da hun overvældes af mediernes opmærksomhed.