Birds of A Feather
Nogle af pigernes hemmeligheder bør deles, mens andre bør skjules – uanset hvilke omkostninger, det vil få. Sandheden kan nogle gange gøre ondt, og pigerne må tage det til efterretning, når de vælger at afsløre hemmeligheder.