Kingdom of the Blind
Da Spencers mor, Veronica Hastings, får Garrett som klient, er Spencer sikker på, at der må være noget, som har tvunget hendes mor til at tage sagen. Imens går Aria med til at være akkompagnatør for at holde øje med hende.