Picture This
Efter Jason DiLaurentis' tilbagevenden til Rosewood har der været mange spørgsmål omkring ham. Nogle stoler ikke på ham og er mistænkelige over for hans motiver til at vende tilbage, mens andre ser ham i et andet lys.