The Naked Truth
Gymnasiets "ærlighedsdag" er ikke kun en dag, hvor skolens elever kan lufte deres frustrationer og undlade at moppe. Det er også en chance for Aria, Emily, Hanna og Spencer at få svar på nogle presserende spørgsmål.