Let the Water Hold Me Down
Da Lucas forsvinder, og der stilles spørgsmål ved hændelserne ude på søen, bliver Hanna voldsomt påvirket. Caleb er fast besluttet på at finde sin ven, men Hannas modvillighed til at hjælpe volder kun yderligere problemer.