Breaking the Code
Aria, Emily, Hanna og Spencer har udholdt A's chikane længe, hvilket har afskåret dem følelsesmæssigt fra deres familier og venner. Men da det afsløres, at A har haft et overraskende, nyt offer, vokser pigernes tætknyttede gruppe muligvis med én person.