Vlado stopper en ung mand med sin telefon i hånden, og det er er anden gang på kun to dage. I Virginia, USA rykker Fie ud til en alvorlig anmeldelse. En mand forklarer, at han er vågnet midt om natten ved at hans kone truede ham med en kniv.