Kasper stopper en bilist, som han mistænker for narkokørsel, og Vlado kommer ud som assistance. I Virginia i USA rykker Fie ud til en kuliltealarm og det er vigtigt at reagere hurtigt på, da det kan være et spørgsmål om liv eller død.