Vlado stopper en bil i Roskilde, hvor føreren ikke kan fremvise sit kørekort. I Marysville, USA rykker Danielle ud til et uheld i myldretiden. I Nordsjælland er Finn på vandet, hvor han har særligt fokus på dem, der sejler imod ensretningen.