Kasper stopper en mand, der kører uden sele og ser på sin telefon. I USA er der gensyn med danske Fie i Virginia. Hun er ude hos en 17-årig pige, der er meget fuld og som er kørt galt. Vlado vender bilen efter en fører, som kører uden kørekort.