The World Turned Upside Down
En dysenteriepidemi spreder sig på The Ridge, og Claire bliver alvorligt syg. Hun er næsten kommet sig, da familien Christie kommer og smider en bombe over for familien Fraser. Mens de afskyelige rygter spreder sig, rammer tragedien.