Fruit of the Poisoned Tree
Da det går op for Klaus, at Hayley bliver truet på livet, vil han gøre alt for at beskytte hende og deres ufødte barn. Cami henvender sig til fader Kieran for at få hjælp til at håndtere nogle tragiske begivenheder i fortiden.