Fantastiske skabninger: Grindelwalds forbrydelser
Albus Dumbledore må hindre Grindelwalds plan om at opfostre troldmænd til at herske over alle ikke-magiske væsener og beder Newt Scamander om hjælp.
Albus Dumbledore må hindre Grindelwalds plan om at opfostre renblodede troldmænd, der skal herske over alle ikke-magiske væsener og søger hjælp hos sin tidligere elev, Newt Scamander, der siger ja uvidende om de farer, der lurer.