Harry Potter og Dødsregalierne - del 1
I første del af det syvende og sidste eventyr begiver Harry, Ron og Hermione sig ud på en farefuld mission for at opspore og ødelægge hemmeligheden bag Voldemorts udødelighed og ødelæggende kraft – horcruxerne.