Long Way Back from Hell
Rebekah er lukket inde i et sanatorium, hvor hun arbejde i 1919, og det går op for hende, at en heks ved navn Genevieve er vendt tilbage for at tage hævn ved at afsløre dystre hemmeligheder, som kan bringe Rebekah i knæ.