Dethsiduals
Murderface vil leve et ubesværet liv, men stadig nyde alle goderne. Da bandet smider ham ud, fordi han gør deres job besværligt, indser Murderface, at den lettelse måde at tjene masser af penge på er at starte sit eget pladeselskab.