Fatherklok
Skwisgaar indser, at han aldrig vil forandre sig, medmindre han dropper bandet og finder sin far, der forlod ham før fødslen. Dethklok indser, at de alle har komplekser på grund af fædre, der har forladt dem, og Murderface vil rette op på skaden.