Dethzazz
Toki forsøger at hjælpe sin ven, rock and roll-klovnen Dr. Rockzo, ved at lade ham investere i Dethkloks feriefond. Det går glat, indtil medierne graver i Rockzos fortid og opdager klovnens mørkeste hemmeligheder.