Ingen føler sig trygge på anden sal, hvor en skyggefuld masse hjemsøger et børneværelse. Enheden skræmmer barnet om natten og knurrer mod sin mor fra skabet. Amy og Adam bliver kaldt ind for at afslutte den konstante uro.