Et rædselsslagent par ringer efter hjælp efter at have set en stol svæve i deres hjem. Amy har en skræmmende paranormal oplevelse i et soveværelse, og et synsks besøg afslører en rædselsvækkende sandhed, der efterlader Amy og Adam chokerede.