Amy og Adam undersøger to ejendomme, der er ramt af den samme ånd. En række af hjemsøgte genstande er nøglen til at løse denne sag, men genstandene tilhørte forskellige mennesker, hvilket gør det vanskeligt at fastslå gerningsmanden.