Adam og Amy efterforsker hjemmet til en tidligere bøddel, der dræbte hundredvis af kriminelle. Nu er der noget, der prøver at dræbe den nuværende husejer. Er det den afdøde bøddel? Eller er et af hans morderiske ofre ansvarlige?