De tre likvideringer
Tre likvideringer på tre år ryster Christiania. Et historisk samarbejde mellem beboere, kommune og politi lukker Pusher Street for alvor. Politibetjente, beboere og politikere ser tilbage på tiden – var det det hele værd?