Pusher Street opstår
I august 2023 forvandler Pusher Street sig til en krigszone, da Loyal To Familia åbner ild. En rival dræbes, fire uskyldige rammes. Angrebet bliver et wake-up call for Christiania: Nu skal hashsalget væk – én gang for alle.