Politiet tager kampen op
Året er 1992, og hashen flyder frit på Pusher Street. Politiet ser til, men Uropatruljen danner Christiania-Patruljen. Med knipler og tåregas vil de stoppe salget. Aktivister, lokale og pushere kæmper imod, og i 18 måneder bliver Christiania en slagmark.