Banderne kommer
Mens kampene fortsætter nægter Pusher Street at bøje sig. Gadebander træder ind, volden eksploderer, en mand dræbes. Politiets Bjarne Christensen kritiseres og sættes ud, men kampen om Christiania fortsætter – nu taktisk mod de skjulte netværk.