Leslie's Family Tree
Holdet rejser til Santaquin i Utah, hvor de besøger en restaurant med en blodig forbindelse til en krig mellem Amerikas oprindelige folk og Mormonerne. Og så konfrontaterer Zak en aggresiv ånd.