Black Dahlia House
Zak og resten af holdet rejser til Los Angeles for at undersøge et af de mest ikoniske mordmysterier, The Black Dahlia. Flere medlemmer fra holdet oplever en negativ energi, og deres optagelser giver dem oplysninger om mordet.