Bracken Fern Manor & Tudor House
Zak og de andre tager til Lake Arrowhead i Californien, for at undersøge to bygninger, der er plaget af ånder. De chokeres, da de finder frem til en hemmelig tunnel, der forbinder de to bygninger.