Secret Scientology Lab
Holdet tager til Los Angeles for at se nærmere på et område, der tidligere blev brugt af Scientology. Her møder de en forstyrrende energi, og Jey provokerer ånden af Scientologys grundlægger, L. Ron Hubbards.