Yatzy
Selma holder afskedsfest i kollektivet med Veronica, Gloria, Milad, Elin og August, da hun har besluttet sig for at flytte ud. Men da Elin læser nogle sms-beskeder mellem August og Selma, sættes der pres på den hemmelighed, som Selma og August skjuler.