Mumbo Jumbo
Selma, Elin og Gloria er til efterfest sammen med Selmas ekskæreste, Filip, med sine venner i deres åndelige kollektiv. Mens Elin og Gloria tilbringer al deres tid sammen, frygter Selma, at Filip har mistet forstanden på grund af deres brud.