Teodor
Efter en kostumefest har Selma inviteret Teodor til efterfest i kollektivet sammen med Elin, Gloria og Kenneth. Men da de går ind af døren, og det viser sig, at August er hjemme, bliver Selma mindet om det dilemma, hun har sat sig selv i.