Hanekamp
På Helsingørmotorvejen har en Audi gang i en hanekamp med en VW, og de chikanerer hinanden uden den mindste tanke på andre bilister. Syd for Aalborg ser en fører stort på, at der ligger sne og sjap på motorvejen og gambler med sit eget og andres liv.