Motorcykler i høj fart
Ved Randers bliver videobilen overhalet af to motorcykler i høj fart. Og da de kører fra ved en mindre vej, forbereder videobilen sig på, at de måske vil stikke af. På stranden ved Blokhus er der en BMW, der har det lidt for sjovt.