Narko og tyveri
På motorvejen mellem Randers og Aarhus udvikler en eftersættelse af en efterlyst Hyundai sig til en sag om både narko og tyveri. I Hovedstadsområdet kører en bilist hasarderet, uden kørekort og påvirket af narko.