Flugt til fods
I Havdrup følger vi Vlados egen sag, hvor han må eftersætte en bilist, der forsøger at køre fra ham. Bilisten får dog selv bragt sin bil til standsning ved at køre ind i et træ, men derefter forsøger han at stikke af til fods.