Pernilla og Biancas skærmtid stiger derudaf. Bianca foreslår en mobilfri dag, men panikken bryder ud, da de ikke kan fotografere deres frokost. Premieren på Pernillas nye show nærmer sig, men intet er klart, og generalprøven lider under tekniske uheld.