Pernilla viser grunden, som hun skal købe til Bianca. Bianca er positiv, men har svært ved at forestille sig et hus i det bjergrige tærræn. Bianca slås med hormoner og humørsvingninger. Pernilla, Hans og Christian genforenes endelig.