Bianca får huset fuld, da Benjamin flytter ind. Han har boet hos Jacob og Melina, som venter barn og er derfor ikke længere så opsat på at dele seng med en tredje person. Bianca og Philippe skændes, så naboerne banker på. Pernilla rykker ud.