Theo fylder år. Pernilla, Bianca og Benjamin samles og forbereder en surprisefest for fødselsdagsbarnet. De er så travlt optaget, at de ikke ænser, at Theo pludselig kommer og afslører dem midt i fødselsdagsforberedelserne.