Pernilla begynder at føle sig hjemme i renoveringskaosset på Lidingö. Hun laver en salat på gulvet og opvask i toilettet! Bianca siger, at hun og Philippe er færdige. Hun og Pernilla besøger et medium, der opfordrer Bianca til at give slip på Philippe nu.