Bianca føler en trykken for brystet, da hun konstant føler sig stresset. Det tager Lovisa meget alvorligt, så hun aflyser Biancas forpligtelser og tager hende med i spa. Benjamin flytter ind i sin lejlighed. Bianca kommer med gaver, som chokerer Pernilla.