Bianca har droppet hende og Alices podcast. Hun taler med Pernilla om sin beslutning og om hvordan podcasten påvirkede hende og Alices forhold. Bianca og Benjamin planlægger fortsat deres bryllup, men vil de leve op til brudeparrets høje forventninger?