Bianca og Pernilla får lavet ansigtsbehandling sammen. Den næste dag er Pernillas ansigt helt pink! Hun går i panik, da hun i dag skal til en galla med berømtheder som Jill Johnson og Eric Gadd. Derudover ønsker hun at imponere sin nye praktikant.