Martine finder ud af, at der er sket noget mellem Mario og Tonje i suiten. Mario og Tonje tager på romantisk ridedate, og Martine finder tilbage til Christoffer. Alder er ingen hindring, og det bliver vildt, da en ældre herre træder ind i villaen.