Christoffer har fundet tilbage til Rine efter et spændende rollespil. Martine rykker videre og finder hurtigt tonen med Emre. Gruppen vil konkurrere mod hinanden i et menneskelig ringspil, og Mario taler sig ind i varmen igen hos Tonje.