Christoffer skal træffe et valg, der vil påvirke en vigtig relation. Helene finder tilbage til Emre, og Avdo og Michelas forhold blomstrer op. Men de lykkelige par får en chokerende overraskelse, da de bliver sendt på dobbeltdate.