Shirin vil gerne fikse tingene efter i går, men det går ikke helt efter planen. Emre og Michela vil dele deres kærlighed med en tredje person, men det ser ud til, at begyndelsen på enden nærmer sig. Forholdet mellem Caroline og Cristian går galt.